čtvrtek 20. září 2012

Zahrada ... vyvýšené záhony

Na zahradě neustále zápasím s plevelem, ničemu jinému se na ní prostě nedaří. 
Všechno mi záhadným způsobem hyne. Napadlo mě, že by řešením mohly být takzvané vyvýšené záhony, alespoň zpočátku, než budu mít na zahradu víc času a budu si moci dovolit více experimentovat a plánovat. Viděla jsem  je třeba u Hanky Zemanové

a moc se mi to líbilo, roli taky hraje fakt, že se k nim člověk nemusí tolik ohýbat. 

vyvýšené záhony

A jelikož se válím dnes celý den v posteli a brouzdám po netu našla jsem si inspiraci na jejich založení tady
využít lze i tuto inspiraci  a spoustu informací s detaily se lze dočíst na stránkách  soběstačnosti, je tam k tomu i diskuze.
Tak uvidíme, plánů je spousta, ale nějak se stále nedostává času a sil ... je toho moc a já bych všechno chtěla stihnout a vyzkoušet ...




Žádné komentáře:

Okomentovat