čtvrtek 20. září 2012

Moje šití ... první pokusy

Konečně jsem se dostala k tomu vyfotit pár svých šicích pokusů ...
Jako první  ...

pokus o patchwork ... jehelníček ... 
je trochu staršího data ... z loňské zimy ... 




A můj první pokus o tašku ...

látka s květinovým vzorem je Ikea, tu s kašmírovým mám doma už asi 1OO let:-))) ... 
na uši jsem použila staré rifle ... přesněji nohavice ... k jejich vyztužení jsem použila obyčejnou pasovku, kterou jsem obšila riflovinou ... 
velikost tašky si přizpůsobuji obsahu ... 
když mi stačí  menší ... zahnu okraj ... 
když naopak potřebuji tašku na něco většího či vyššího jednoduše ohnutý okraj vyhrnu nahoru .... 
tašku jsem podložila vlizelinem  v jedné vrstvě, je dokonale přizpůsobivá ... 
i když ušití dokonalé není ...  na první pokus dobrý a příště už to bude lepší ... 
nosit se dá ...  mám z ní radost








Žádné komentáře:

Okomentovat