čtvrtek 6. září 2012

Šití ... tašky s postupem ...

Stále hledám něco jednoduchého, pěkného, co bych zvládla ušít i já ... tašku už jsem šila ... že bych zkusila další? Mám ráda tašky a kabelky ... novou bych uvítala ... a našla jsem toto ... recyklace ... to je moje ...
ach, jak jednoduše ... to vypadá ... to se šije úplně samo ... 
http://www.craftbuds.com/upcycle-shirt-to-purse/?utm_source=crowdignite.com&utm_medium=referral&utm_campaign=crowdignite.com


 jednodušší už to být nemůže ... 

A jedna hodně zábavná ... aktuálně ... podzimní ...

Sew Halloween Pumpkin Basket
Na závěr ozdoba ... parádička na tašku ... roztomilá růžička z odložených riflí ...
Recycle Denim Sleeve & It's Hem Into Rosette

make denim rosette brooch

děkuji ... děkuji ... Craft Passion ... děkuji ...

Žádné komentáře:

Okomentovat