čtvrtek 20. září 2012

Recy ... síťovka ze starého trička

Tak mi to nedalo a pustila jsem se do recy síťovky ze starého trika...
Staré tričko s nějakým tím malým flíčkem jsem si minulý týden přivezla od sestry,
která se ho chystala vyhodit ...
Postupovala jsem dle návodu o kterém jsem psala na mém blogu zde

pro zvětšení klikněte na foto
                                        naplněno moukou 3 kg ... pouze pro focení

 dno jsem obšila na stroji entlovacím stehem a potom ještě rovným stehem, 
aby se nepáralo a něco vydrželo

   prostřihy jsem udělala výš ... dno jsem z praktických důvodů nechala plné





 pro nafocení  zatíženo velkým černým šanonem s naditým obsahem ...

Síťovka mi přijde jako skvělé řešení ... v kabelce nezabere téměř žádné místo, je okamžitě po ruce a může výborně posloužit ... tedy pokud nepotřebujete nakoupit a odnést 5 kg brambor nebo třešně :-)))
přeji ... krásný den ...

Žádné komentáře:

Okomentovat