středa 17. prosince 2014

Háčkování kolečkové deky

jsem si moc užila ...


byla pro mě radost ji tvořit ...

když se začala rýsovat pod rukama ...
vyvolalo to ve mně doslova nadšení ...
a tak vznikl ještě polštářek ...

jsem spokojená ... 
 deka je heboučká, teploučká, veselá ...

a tak nějak doufám, 
že radost a láska s níž byla vytvořená ...
je z ní cítit ...
že se do ní otiskla ...
 a přenese ji dál ... 
k obdarovanému ...
do prostoru ...
a tak ...







 Zajímá mě jak to máte vy? Tvoříte dárky pro své blízké?
Potěší vás dárek, který pro vás někdo vytvořil?
Mám na mysli nejen ruční práci,
 dárkem může být i dobrý oběd, zahřátá postel, 
pozvání na skvělou výstavu, divadelní představení či vyzvání k tanci.

Krásné pohodové dny přeji






3 komentáře:

  1. Pááni, to je kolečková nádhera:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná souprava ! Moc krásná práce, takové dárky jsou nejhezčí. Také pro své blízké ráda vytvářím dárečky. Hezké Vánoce Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný komplet ..... To bych nikdy nedala dohromady:-) taky ráda tvořím dárečky a dělám jimi druhým radost . Krásný posledni adventní vikend. Eva

    OdpovědětVymazat