pondělí 28. ledna 2013

Organizér do kabelky, první ...
inspirováno ženou praktickou z časopisu Marina
nepodkládala jsem ...
bála jsem se mnoha vrstev kvůli prošití ...
nakonec to bylo celkem dobré ... 
mohla jsem klidně podložit ... 

před našíváním lemování ...
 jsem si vnitřní část raději ručně nastehovala ...
kupodivu vše sedlo velmi dobře:-)))


přesto ...
příště bych šila trochu jinak ...
především zipovou kapsu ...

asi bych ji rozdělila ... 
zip a menší kapsičku bez zipu ...
zip už bych nenašívala po celé délce ...
použila bych všívání zipu ...
jako u těchto  taštiček, šitých před vánoci ...
 ovšem bude-li nějaké příště ...

2 komentáře:

  1. Jojo, podle Mariny se dobře šije:-)))
    Máš to krásné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle bych taky potřebovala....mám většinou v kabelce pěkný nepořádek:-)....ale na šití těchto věcí jsem fakt krátká. Hezký podvečer. Eva

    OdpovědětVymazat