středa 14. listopadu 2012

Hotovo ...

Nákrčník je hotový ...
heboučký, dlouhý ... zkrátka podle mých představ ... 
mám z něj obrovskou radost, 
jen mi k němu nepasují návleky na ruce, které jsem pletla k šále ...
laděno do zelena ...
ještě, že mám alespoň rukavice do hněda ... 

A připojuji  návod na tento jednoduchý nákrčník ...

pletla jsem na jehlicích č. 10 (dřevěné)
začala jsem na 30 ok vzorem - 2 oka hladce anglicky, 2 oka obrace 
vypletla jsem 3 klubíčka příze Elian
oba konce jsem potom sháčkovala, začistila a hotovo ...

Lze také plést dokola na čtyřech jehlicích nebo na kulatých, 
ale takhle velké jsem nesehnala





3 komentáře:

  1. Nádherné prolínání barviček!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No to je nádhera,vlna je fantastická.Krásná hra barev...já chci takyyyy:))))
    Jaké mají ještě odstíny té vlny?Je fakt krásná.A budou ještě návleky? Hezké pletací večery...Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Maru nádherné barvičky musím souhlasit :o) A nákrčník je SUPER já zvolila špatný vzor a tak se mě na stranách kroutí ale i tak to nevypadá špatně.Martina

    OdpovědětVymazat